Microsoft Project Professional 2013 innehåller kraftfulla verktyg för att effektivt hantera viktiga projekt. Här finns funktioner för enkelt samarbete som gör att du snabbt kommer igång med framgångsrika projekt. Kommunicera direkt via den problemfria integrationen av Lync 2013 när du vill ringa eller skicka snabbmeddelanden till teammedlemmar från Project Professional. Utöka funktionaliteten i Project med appar för Office efter behov.

Med Microsoft Project Professional 2016 kan du enkelt planera projekt och samarbeta med andra från praktiskt taget var som helst. Var organiserad och håll dina projekt på spåret med det enda projekthanteringssystemet som är utformat för att fungera sömlöst med andra program och molntjänster från Microsoft. Project Professional 2016 kan användas som fristående produkt eller anslutas till en server. Project Professional 2016 innehåller en Project Server Client Access-licens (CAL).

Visar alla 3 resultat

Microsoft Project Professional 2013

2.095,00 SEK

Microsoft Project Professional 2013 innehåller kraftfulla verktyg för att effektivt hantera viktiga projekt. Här finns funktioner för enkelt samarbete som gör att du snabbt kommer igång med framgångsrika projekt.

Microsoft Project Professional 2016

2.695,00 SEK

Med Microsoft Project Professional 2016 kan du enkelt planera projekt och samarbeta med andra från praktiskt taget var som helst. Var organiserad och håll dina projekt på spåret med det enda projekthanteringssystemet som är utformat för att fungera sömlöst med andra program och molntjänster från Microsoft.

Microsoft Project Professional 2019

2.995,00 SEK

Projektstyrning: Med Microsoft Project kan du enkelt genomföra projekt. Inbyggda mallar och välbekanta schemaläggningsverktyg hjälper projektledare och grupper att fortsätta vara produktiva.

Portföljstyrning: Utvärdera och optimera din projektportfölj för att prioritera initiativ och verksamhetsmål och få de resultat du vill ha. Effektiv integrering med Power BI tillhandahåller avancerad analys som ger stöd för bättre beslut.

Resurshantering: Få hjälp att förstå hur resurser används och samarbeta med integrerade verktyg. Med förenklad uppgifts- och tidshantering kan grupper ange uppdateringar från var som helst, något som ger ledningen bättre överblick.